Meniu
Cos de cumparaturi

Returnari

În cazul în care doriți să returnați o comandă, acest lucru este posibil foarte simplu:

  • Completați formularul de retur sau trimiteți un email la office@orsini.ro cu intenția dvs. de retur.

  • Noi vom trimite curierul sa ridice produsul pe care doriți să îl returnați.

  • Vă vom restitui suma aferentă returului în contul dvs. în aprox. 1-2 zile lucrătoare din momentul în care coletul ajunge la noi.

  • Formularul de retur reprezinta doar un model si nu este obligatoriu.

Vă rugăm să țineți cont de următoarele aspecte:

  • Produsele pot fi returnate în maxim 14 zile calendaristice de la primirea comenzii

  • Returul se poate face fără invocarea unui motiv, însă noi vom aprecia un feedback din partea dvs. care să ne ajute să devenim mai buni.

  • Pot fi returnate doar produse nefolosite, în ambalajul original, cu eticheta intactă atașată

  • Vă rugăm ambalați produsul pe cât se poate în cutia de transport în care a fost livrat sau o cutie similară ca dimensiune și să o sigilați, astfel încât să fie cât mai bine protejat pe durata transportului de retur.

  • Returnarea banilor se poate face doar într-un cont bancar in RON deschis la o sucursala din Romania unei institutii bancare. Nu se pot restitui bani cash sau in conturi deschise la banci din afara teritoriului Romaniei.

  • In cazul in care doriti un alt produs la schimb, acesta va fi expediat numai dupa ce produsul returnat ajunge la noi.

DREPTUL DE RETRAGERE DIN CONTRACT

Conform legislației în vigoare, orice client, persoană fizică se va putea retrage din contract, respectiv va putea renunța la cumpărare sau va putea returna un produs, în termen de maxim 14 zile calendaristice de la semnarea acestuia sau de la livrarea produsului, fără invocarea vreunui motiv, fără a suporta alte costuri, decât cele de livrare.

Produsul returnat trebuie sa fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și documentele care l-au însoțit).
Cheltuielile de returnare vor fi suportate de către cumpărător.
Cererile de returnare vor fi soluționate într-un termen de maxim 10 zile lucrătoare din momentul notificării de retur. Cererea de returnare trebuie sa conțină datele de identificare ale produsului și ale persoanei care l-a achiziționat. Pe lângă cererea transmisă în scris pe email, coletul returnat va trebui să conțină factura în original/copie și certificatul de garanție în original. Returnarea produselor se face obligatoriu după ce ne-ați notificat în scris. Ne rezervăm dreptul să nu acceptăm primirea coletelor retur fără notificare scrisă prealabilă.
Dacă produsul este returnat în altă stare decât cea în care a fost livrat, ne rezervăm dreptul de a solicita o taxă pentru readucerea în stadiul inițial, dacă este posibil, sau, la opțiunea cumpărătorului, îi vom reexpedia produsul, pe cheltuiala acestuia. Această clauză se aplică conf. O.G. 130/2000, în cazul achiziționării de produse din acest site folosind tehnicile de comunicare la distanță, aplicându-se definițiile cuprinse în O.G. 130/2000 art. 2 lit.e. Nu se pot returna produsele care au fost modificate sau personalizate la cererea clienților!

 

Cookies necesare

Aceste cookies sunt necesare pentru buna functionare a siteului si nu pot fi dezactivate. Poti seta browserul sa le blocheze, insa anumite functii ale siteului nu vor mai functiona. Aceste cookies nu inregistreaza nicio data cu caracter personal.

Analiza

Aceste cookies ne ofera posibilitatea sa tinem evidenta asupra numarului de vizite de pe site si a surselor de trafic, astfel incat sa putem analiza si imbunatati performanta siteului, precum si experienta utilizatorilor. Toate informatiile pe care aceste cookies le colecteaza sunt anonime.

Publicitate

Aceste cookies pot fi folosite de terti pentru a construi un profil bazat pe interesele tale, pentru a-ti putea afisa reclame cu informatii sau produse relevante pe alte siteuri.